Címkék

airwaves (1) american express (1) best magazin (1) blaupunkt (1) budapest bank (3) cappy (2) cib bank (2) coca cola (3) cws (1) dacia (1) eon (1) fiat (1) ford (1) gastroyal (1) google (1) heineken (1) honda (1) index (1) k&h bank (1) kika (1) kinder (2) knorr (1) kozel (1) közhasznú (1) mcdonalds (1) medve (1) mercedes (1) michelin (1) microsoft (2) miele (1) milka (1) mio (1) mkb bank (1) netpincér (1) ofotért (2) orbit (1) otp bank (1) pannon (4) pepsi (1) peugeot (1) pick (1) raid (1) renault (2) rexona (1) rtl klub (1) skoda (1) soproni (1) t com (1) t online (2) vilmos (1) vodafone (3) volkswagen (1) volvo (1)

Microsoft - Mégsem vírusmarketing? ByKa: iMacmondtam, iMacszereztem...

2008.03.25. 16:43 reklamzabalo

A Microsoft különleges marketingjének a története folytatódik, és úgy néz ki lassacskán tisztázódik is a helyzet.

A mai nap folyamán, ahogy több, a témával foglalkozó blogot is, megkeresett az idő közben híressé vált ByKa, aki bizony Mac-et akart, és ezt meg is örökítették egy Pocket MSN-es képernyőképen, amit éppen megfelelőnek találtak arra, hogy kihelyezzék a Pocket MSN hivatalos honlapjára.

Gyorsan meg is érdeklődtem ByKától, aki igen közvetlen volt, hogy mi is a pontos story?

És lássatok csodát, úgy tűnik valóban semmi vírusmarketing, egyszerűen csak ennyire bal...zok a Microsoft Magyarországnál, hogy az már szinte hihetetlen, a kellemetlenből is a legesleggázosabb kategória.

A következő levelet kaptam Szabó Szabolcs, alias ByKa-tól, aki azóta már Mac-re váltott:):

szia

Nem. Semmit nem tudtam a képről.. Őszintén. Olyannyira, hogy msn-en
most szólt egy ügyfelem (dunaújvárosból) hogy híres lettem...


Hónapokig nem aludtam, mac-et akartam. mostanra az van, és ez a
szlogenem:
iMacmondtam, iMacszereztem...

És mára a MS oldalán átírták a szlogent vmi gábor...

Semmi szándékosság, semmi vírusakármi, semmi extra.
De nekem nagyon jó volt látni ezt a screenshot-ot, nagyon köszönöm,
mégegyszer személyesen!

Szabolcs, Szekszárd

A vicces történet, ami megosztotta az emberek véleményét megoldódni látszik.

A Microsoft nem azzal égette be magát, hogy valaki Mac-et akar, mert sokan akarnak Mac-et. De hogy ennyire figyelmetlenek, és felelőtlenek, az már ciki.

A vírusmarketing tehát nem, de egy biztos:

iMacmondtam, iMacszereztem... :)

Szólj hozzá!

Címkék: microsoft

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamzabalo.blog.hu/api/trackback/id/tr97396179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása