Címkék

airwaves (1) american express (1) best magazin (1) blaupunkt (1) budapest bank (3) cappy (2) cib bank (2) coca cola (3) cws (1) dacia (1) eon (1) fiat (1) ford (1) gastroyal (1) google (1) heineken (1) honda (1) index (1) k&h bank (1) kika (1) kinder (2) knorr (1) kozel (1) közhasznú (1) mcdonalds (1) medve (1) mercedes (1) michelin (1) microsoft (2) miele (1) milka (1) mio (1) mkb bank (1) netpincér (1) ofotért (2) orbit (1) otp bank (1) pannon (4) pepsi (1) peugeot (1) pick (1) raid (1) renault (2) rexona (1) rtl klub (1) skoda (1) soproni (1) t com (1) t online (2) vilmos (1) vodafone (3) volkswagen (1) volvo (1)

Orbit - A fogunk sok mindenre jó

2008.03.26. 16:41 reklamzabalo

Már többen kértétek tőlem a Wrigley legújabb Orbit reklámját, amiben különböző eszközökkel mutatják be, hogy mennyi mindenre is jók a fogaink.

Ez volna az a videó.
Rengeteg dolog eszükbe jutott a készítőknek, bár őszintén szólva alíg van közöttük olyan, amit én valaha is csináltam a fogammal.
A legeslegelső például, amikor a srác a friszbit a szájával kapja el, nem túl veszélytelen, hamar kidarálhatja az összes fogunkat, aztán már nem lesz sokmindenre jó. Sajnos ezen a ponton látszik is, hogy csaltak, érdekes a vágás.

Majd a kötél(sál)húzás következik, a kutyával, ezzel ugyan az előbbihez hasonló gond nincsen, de én még ilyet sem csináltam soha.

Ha a telefonom csörög, inkább lerakom a kezemben lévő zacskókat, vagy odaadom a mellettem jövő barátnőmnek, aki egyébként ép azon röhög a 3 darab szatyorral a kezében, hogy mit összebénázok.

Elemből inkább újratölthetőt használok, hosszútávon az gazdaságosabbnak bizonyult, egyébként meg már a leggagyibbakon is van nyitószalag.

Ásványvizes palackot sem nyitottam még ki soha a fogammal, de valóban egyszer jártam már úgy, hogy nem ment, végülis azt késsel kellett ledarabolni, úgyhogy rágcsálhattam volna egy ideig.

Kesztyűt szoktam lehúzni hasonló képpen, jóanyám mindig mondja is, hogy mennyire illetlen dolog.

A melltartóban egy dolgot szeretek, kikapcsolni. De hogy a csat mellett foggal belekapaszkodva való húzásban mi a jó, nem tudom, de ez az, amit az eddigiek közül leginkább el tudok képzelni.

Egészen idáig, mert a ruhából kiálldogáló cérnaszálakat én is utálom, és ha nincs ép nálam olló, ezeket valóban le kell harapni.

Manapság mindenki modell, és sok ilyen képet látok, amikor a nyakláncukat harapdálják, ismét csak nem értem a dolog miértjét, mert szép a hölgy, de szerintem szép lenne akkor is, ha nem lenne gyöngy a fogai között.

Láttam már én is ilyet, hogy világító kapásjelzővel a szájukban tomboltak az emberek, de ezt inkább hardtechno partykhoz tudom kötni, mint rockkoncertekhez. De mivel ezek közül egyikre sem igazán járok, a magam hibájának tudom be, hogy még nem láttam a gitárt fogával pengető rockstart.

Najó, a napszemüvegem végét én is szoktam harapdálni.

Egy kicsit kritikus hangulatomban voltam, remélem ezért nem fogtok megorrolni rám.
A reklám, mint film egyébként nagyon jó, és ennél többre azthiszem itt már nincs is szükség. A Wrigley egy évszázad alatt betudta vésni magát (a brandet) anynira a köztudatba, hogy a rágó szó hallatán mindenkinek az Orbit, az Airwaves, vagy a Winterfresh jut eszébe, amik bizony mind Wrigley termékek. Azthiszem, ezt hívják monopol helyzetnek.
Innentől hát más dolguk nincs is, csak hogy ilyen bámulatos reklámokkal kápráztassanak el minket.

A reklám zenei aláfestése is a megszokott, kiváló választás: Timothy Bryson & Patrice C. Irving - Are you Ready című száma, ami egyébként speciálisan ehhez a reklámhoz készült.

És egy utolsó kérdés, a legvégére, ami már nagyon régen foglalkoztat:
Miért vesznek be minden egyes reklámban egyszerre két szem rágót?



Szöveg:

A fogunk sok mindenre jó. De csak ha erős, és egészséges.

Orbit, a fogak egészségére.

5 komment

Címkék: orbit

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamzabalo.blog.hu/api/trackback/id/tr48397779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2008.04.03. 16:47:27

Jimi Hendrix játszott a fogával a gitáron. Meg az én gitárosom is szokta ezt csinálni néha. :D

Kurdt 2008.07.05. 15:24:43

nem tudja vki ennek a zene számnak a címét ami alatta megy???

murderdoll 2008.07.23. 23:39:55

Kurdt, tudod, ha elolvastad volna a szöveget, vagy legalább a kiemelt részeket, akkor rájöhettél volna, am megsúgom, levan írva a reklámklipp fölött 4-5 sorral, de csak a te kedvedért: Timothy Bryson & Patrice C. Irving - Are you Ready

Noi 2008.08.06. 19:48:58

De most tényleg, ez engem is érdekel és egyben idegesít is, hogy miért vesznek be 2 rágót egyszerre minden ilyen reklámban???!!! :@ :)

ziggy stardust · http://fagyis.blog.hu 2008.09.13. 14:16:29

kicsit megkésve, de megpróbálok válaszolni a kétrágós kérdésre: hogy gyorsabban fogyjon... a fiam is állandóan ezzel az érvvel próbált belőlem kettőt kicsikarni: kettőt kell, mert a tévében is úgy csinálják!
süti beállítások módosítása