Címkék

airwaves (1) american express (1) best magazin (1) blaupunkt (1) budapest bank (3) cappy (2) cib bank (2) coca cola (3) cws (1) dacia (1) eon (1) fiat (1) ford (1) gastroyal (1) google (1) heineken (1) honda (1) index (1) k&h bank (1) kika (1) kinder (2) knorr (1) kozel (1) közhasznú (1) mcdonalds (1) medve (1) mercedes (1) michelin (1) microsoft (2) miele (1) milka (1) mio (1) mkb bank (1) netpincér (1) ofotért (2) orbit (1) otp bank (1) pannon (4) pepsi (1) peugeot (1) pick (1) raid (1) renault (2) rexona (1) rtl klub (1) skoda (1) soproni (1) t com (1) t online (2) vilmos (1) vodafone (3) volkswagen (1) volvo (1)

Miele S5 - Porcicák, porkutyák, poroszlánok

2008.04.08. 22:38 reklamzabalo

Egy igen remek reklámról fogok most írni, sajnos nem láttam sokszor, de sikerült rögzíteni.

Be kell valljam, elsőre azt hittem, Nile reklámról van szó, amikor csak hallottam a márkanevet, és nem olvastam. Hasonló dolgokkal foglalkoznak ők is, így nem is csodálkoztam, a Miele név pedig nekem kicsit ismeretlen volt. Talán hallottam már, de nem tettem volna rá a balherém, hogy létezik a márka. Itt érdekességként megjegyezném, hogy a Google szerint a Nile magyar oldala kárt tehet a számítógépemben, mit is mondjak, furcsa reklám...

A Miele S5 egy porszívó, és a szokásos dolgot reklámozzák, mi mást is lehet egy porszívónál, ez a fenomenális szívóereje. De nem mindegy, hogy ezt hogyan teszik, azthiszem itt nagyon eltalálták.

Vicces a reklám, tényleg az. Érdemes figyelni az arcokat, először az ürgét, amikor meglátja a porszívóból kilógó pórázt, majd ahogy próbálja kicsalogatni a kutyát, és a csajt, amikor látja mindezt.

Remek képi világ, jól megválasztott lakás, jó színészi teljesítmény, és óriási poén, ami abszolult reklám jellegű, így a reklámérték is igen magasnak mondható. A kiskutya pedig egyenesen tündéri. :)

Az egyetlen kérdés ami felmerült bennem az az, hogy ha a Miele S5 gond nélkül felszippant egy kölyökkutyát, akkor a pórázt miért csak félig tudta beszívni? Nyílván így látványos, hiszen ha azt is beszívná, a csávó észre sem venné, és takarítana tovább. Így hát ezen nem is forgok tovább.



Szöveg:

Semmi nem állhat útjába.

Új Miele S5. Rengeteg extrával.

Miele. Kompromisszumok nélkül.

2 komment

Címkék: miele

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamzabalo.blog.hu/api/trackback/id/tr14417636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aron · http://criticalmass.hu 2008.05.03. 21:26:59

www.youtube.com/watch?v=b7e7aj2WuA4&feature=related

off, de a youtube channeleden találtam angolul, asszem ez így már jobb:)

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2008.06.13. 22:55:50

A Miele a háztartási gépek majdnem Rolls Royce-a. Baromi jó, tartós gépeik vannak. Csillagos égig ugró áron (pl. egy mosógép kb. 400-500 ezer forint). Akik ilyen gépekkel bírnak (haj, de irigylem őket), azok esküsznek rá.
Amúgy volt még egy kurvajó Miele reklám, de én csak printen láttam, a lényege az volt, hogy a gép és egy fiatal gazdi, majd a gép és egy idős gazdi. A szlogen meg valami olyasmi volt, hogy semmi sem változott, csak eltelt 30 év. Na, ezek a gépek tényleg kiszolgálnak annyit.
süti beállítások módosítása