Hirdetés

Címkék

airwaves (1) american express (1) best magazin (1) blaupunkt (1) budapest bank (3) cappy (2) cib bank (2) coca cola (3) cws (1) dacia (1) eon (1) fiat (1) ford (1) gastroyal (1) google (1) heineken (1) honda (1) index (1) k&h bank (1) kika (1) kinder (2) knorr (1) kozel (1) közhasznú (1) mcdonalds (1) medve (1) mercedes (1) michelin (1) microsoft (2) miele (1) milka (1) mio (1) mkb bank (1) netpincér (1) ofotért (2) orbit (1) otp bank (1) pannon (4) pepsi (1) peugeot (1) pick (1) raid (1) renault (2) rexona (1) rtl klub (1) skoda (1) soproni (1) t com (1) t online (2) vilmos (1) vodafone (3) volkswagen (1) volvo (1)

Elvis él!

2008.06.19. 19:34 reklamzabalo

És a Mio új GPS navigációja el is vezet hozzá!

A Mio cég előrukkolt egy új termékkel, a Moov -al, amelyhez igen nagy reményeket fűz a Tajvani gyártó. Egy új, sikervárományos termékhez, hozzáillő reklám is dukál, meg is próbáltak megalkotni egy ilyet.

Ez egy amolyan, poénos reklám, a történet a következő: egy pár autókázik egy igen kietlen helyen, dögunalom az autóban, ekkor a csávó kijelöl célpontnak egy karaoke bar-t, látjuk amint bekanyarodnak az erdőbe, látványosan felcsapódik a sár az autóra, majd kiérkeznek egy rétre, amelyen megtalálják az uticéljukat, a Las Vegas Karaoke Bar -t, amelynek teraszán a már kicsit koros, de stílusában semmit nem komolyodott Elvis Presley pengeti a húrokat.

Tetszik a nyugis zene, és a kietlen táj is nagyon jó, ezzel arra asszociálnak az emberek, hogy ez a cucc oda is elvezet, ahol nincsen semmi, persze ez abszolult nem a gépen, inkább a szoftveren, és a telepített térképeken múlik, dehát na, valamivel ezt is el kell adni.

Aranyos, ötletes reklám, de igazából semmi extra, nem túl figyelemfelkeltő, és a story sem olyan jó, hogy beszéljenek róla, viszont rossznak sem mondható. Átlagos.



Szöveg:

A Mio Moov -val navigálva mindent megtalálsz.

Még azokat is, akik nagyons zerettek volna elrejtve maradni.

Mio Moov. Annyi felfedeznivaló van.

3 komment

Címkék: mio

YouTube helyett IndaVideobomb

2008.06.18. 23:15 reklamzabalo

A mai naptól, egyelőre tesztjelleggel a reklámvideókat a YouTube helyett az Index saját videómegosztó sitejára, az IndaVideobombra fogom feltölteni.

Ha már itt van a blog, miértne legyenek ugyanitt a videók is, főleg ha gyorsabb, és követhetőbb a feltöltés, és a minőség is jobb.

Figyelni fogom egyelőre a fejleményeket, bárki ellenzi, vagy támogatja az ötletet, kérem jelezze azt egy commentben, vagy privátban az e-mailcímemen!

4 komment

Elfelejtett narancshéjszélesvászon

2008.06.18. 21:16 reklamzabalo

A Cappynél elkészült az előző reklám folytatása, a hangulat, és a képi világ megmaradt, de hála a jó Istennek, elfelejtették a borzalmasabbnál is borzalmasabb narancshéjszélesvásznat.

Ahogy írtam a látvány hasonló, a képek is, a hossz pedig az előző bődületesen nagy 45 mp után most 30 mp-re redukálódott, nem baj.

Idézem mit írtam az előző cikkben:

Naracshéj mintájú szélesvászon? BORZALMAS!!!

Nem tudom kinek jutott eszébe ekkora marhaság, de ízlése nem sok van, az biztos.

Ezzel a dologgal nagyon elszúrták ezt a reklámot, ami egyébként nagyon is jó lett volna, gyönyörű szép, természetes képi világ, és a szöveg is egész jó alatta....

Minden megmaradt a pro-kbol, az egyetlen con-t pedig javították, így egy remek, a termékhez igen jól illő, hangulatos reklámot hoztak össze, aminél mostmár az összkép is igen tetszetős. Véleméynem szerint kevés az az ember, aki meleg nyári időben, látva a friss gyümölcsöket, a jeget, és a hideg üvegen lecsapódó párát ne kívánná meg ezt az italt, főleg amikor még azt is meglátja, hogy nincs benne tartósítószer.



A szöveg, és az előadásmód egyébként Kaszás Attila Coca-Cola reklámjára emlékeztet.



Szöveg:

Köszönet a frissítő ajándéknak, amivel jól indul a napunk.
Köszönet az őszinte jókedvért.
Annak, ami igazán felfrissít.
A valódi gyümölcsnek, és a hűsítő jégnek, amit a természet ad nekünk.

Cappy Ice Fruit. Tele Frissességgel.

Szólj hozzá!

Címkék: cappy

Kiabáló szúnyogírtók

2008.06.17. 15:49 reklamzabalo

Érdekes szerzemény a Raid új reklámja, csak úgy, mint maga a termék is, amit reklámoz. Maga a termék elmondásuk szerint egy olyan szúnyog (és légy) riasztó, amely megkímél minket minden kellemetlenségtől, mint a lapkacsere, vagy az illatanyagok.

Ezt persze be lehetne mutatni a megszokott unalmas módon is, de ezt ebben a reklámban kicsit másképp teszik, nézzük miről is van szó.

Igazán erdeti, nagy ötlet nincs, viszont a nézők figyelmét abszolult vonzza, az elején hallható hangos kiabálások igazán figyelemfelkeltőek, még annak is, aki nem nézi a tévét, csak be van mellette kapcsolva.

Az ordibáló szúnyogirtók szerintem nem viccesek, történet sincs, látványos elem is hiányzik, a reklámérték mégis igen magasnak mondható, hiszen a figyelmet felhívja, a brandet gyorsan az emberek fejébe vési. És ez a lényeg.

Bár az emlékezetben biztosan nem marad meg sokáig, magára a termékre emlékezni fognak az emberek, még akkor is amikor következőnek nagybevásárlást tartanak az egyik bevásárlóközpontban.




Szöveg:

Hé, kifogyott a lapka. Ki tölt meg, de gyorsan?
Ne hagyj bekapcsolva egész nap!
Ott is repül egy! Fújd le velem!
Kifogytam! Teljesen kifogytam! Csinálj valamit!

A szúnyogírtók jobban zavarják, mint maguk a szúnyogok?
Próbálja ki az új Raid Night&Day korongot, amely préselt homok technológiával készült.
Oldószer és illatmentes. Éjjel a szúnyogok, nappal a legyek ellen nyújt védelmet.

Ne! Ne a padlásra!
Halgass! Kikapcs!

Új Raid Night&Day. Felejtse el a legyeket a szúnyogokat és a bosszúságot.

2 komment

Címkék: raid

Mondj nemet a ko(k)szra! - CWS

2008.06.17. 10:55 reklamzabalo

Ugyan nem mai darab a reklám, de még nem írtam róla, és úgy érzem, pótolni kell.
A CWS (Complete Washroom Solutions) név talán nem igazán mond semmit, pedig itthon is kaphatóak a termékeik a CWS-boco Hungary Kft. forgalmazásában. Ahogy a névből is kiderül, fürdőszoba felszereléssel foglalkoznak, de valószínűleg kevesen választanak ilyen termékeket az otthoni fürdőszobájukba, eddig főként csak vendéglátóipari egységek mosdójában találkoztam velük, azokból is csak a puccosabb fajtákban.



Hasonló puccos helyen játszódik ez a reklámjuk is, talán valami jobb féle disco női mosdójában. A szereplő hölgyek igen dekoratívak, látszik, hogy igen tele vannak(legalábbis a pasijaik biztosan). És mint ahogy manapság a gazdagsághoz, és hirnévhez egyre inkább hozzátartoznak a drogok, itt is ez kapja az egyik főszerepet.















Egy külső szemlélő számára igen komikus helyzetet láthatunk, ami főszereplő szöszink számára inkábbb mondható tragikusnak. Majd a jól ismert szlogen, igaz kicsit máskép:
"Say No To Dirt" avagy "Mondj Nemet a Kosznak", talán jobban ismeretes úgy, hogy "Say No To Drugs" - "Mondj Nemet a Drogoknak".

Mondanom sem kell, igazán ötletes! A hölgy reakciója helytálló, mint ahogy a második sikítás is, emberek nem kell ilyesmivel élni, és minden meg van oldva.

Zenei aláfestés igazából nincs, csak a szórakozóhelyről behallatszódó tüc-tüc, nyílván persze ez szándékos, és az alkalomhoz igen jól illő választás.

Kár, hogy ebből a reklámból itthon kimaradtunk, de így talán kicsit pótolható ez az elmaradásunk.

1 komment

Címkék: cws

Újabb alkoholreklám - Fűszeres Vilmos

2008.06.11. 15:50 reklamzabalo

Manapság az alkoholreklámok fénykorát éljük, rögtön itt egy újabb, amely a Zwack Zrt. legújabb italát, a Fűszeres Vilmost reklámozza.
A Vilmos nem egy újkeletű ital, jól ismert mindenki számára, ennek egy különleges, új változata a fűszeres.
Igen nagy promóciót csapnak az új jövevénynek, szórakozóhelyi plakátok, asztali kistáblák, és ennek a reklámkampánynak a része a televíziós reklám is.

Különleges reklám, az élet hozzávalóit mutatja be, mint a:
  • csipetnyi humor
  • romatika, ízlés szerint
  • lazaság bőven
  • valamint jóadag féktelenség
Sajnos az élet mellett az ital hozzávalóiról nem sokat tudunk meg, leszámítva azt, hogy néha átrepül a képen egy fél alma, körte, vagy két fahéjrúd.

Az élet hozzávalóit remek képekkel, és látványos lassításokkal mutatja be, de ami igazán szeniális, az a zenei aláfestés, amely amellett, hogy egy nagyon jó zene, illik is az adott termékhez. A szám egyébként Mark P (markanera) & Nita - Spicy című száma, amely hátom féle verzióban érhető el:

Radio edit
Original
Club Mix

És közben megkóstolni is volt szerencsém, bár az eredeti Vilmosért én nem rajongok annyira, sőt, úgy nagy általánosságban a röviditalokért sem, azért az újdonságokat szeretem kipróbálni. Megérte! Nem igazi pálinka ugyan, de egy igen jóízű ital. Alkoholtartalma kisebb, mint a normál Vilmosnak, az íze/illata pedig abszolult a Berentzen almáéra emlékeztet. Ajánlom, próbáljátok ki ti is!



Szöveg:

Fűszeres Vilmos. Élj jóízűen!

2 komment

Címkék: vilmos