Címkék

airwaves (1) american express (1) best magazin (1) blaupunkt (1) budapest bank (3) cappy (2) cib bank (2) coca cola (3) cws (1) dacia (1) eon (1) fiat (1) ford (1) gastroyal (1) google (1) heineken (1) honda (1) index (1) k&h bank (1) kika (1) kinder (2) knorr (1) kozel (1) közhasznú (1) mcdonalds (1) medve (1) mercedes (1) michelin (1) microsoft (2) miele (1) milka (1) mio (1) mkb bank (1) netpincér (1) ofotért (2) orbit (1) otp bank (1) pannon (4) pepsi (1) peugeot (1) pick (1) raid (1) renault (2) rexona (1) rtl klub (1) skoda (1) soproni (1) t com (1) t online (2) vilmos (1) vodafone (3) volkswagen (1) volvo (1)

Soproni - Baráti sörözések, sörbarátokkal

2008.03.27. 15:12 reklamzabalo

Mindigis gyengéim voltak a régi, retro dolgok, bútorok, autók, filmek, képek terén is, és a sört sem vetem meg, ezért előre is elnézést kérek, ha kicsit elfogult leszek ezzel a reklámmal kapcsolatban.

Sajnos régen láttam már Soproni reklámot (leszámítva a számsorsolásokat), de emlékszem, akkor a humorra próbáltak öszpontosítani, biztosan mindenki emlékszik a jó kis szlogenre:
"Soproni Ászok, egy jó( )pofa sör!"
Idő közben elmaradtak a jópofa reklámok, áttértek egy új receptre, és az "Ászok"-at is elhagyták a nevükből, de kitartottak, és egyre feljebb jutottak, amiben valószínűleg a Heineken Hungáriának is nagy szerepe volt.

Véleményem szerint a Soproni egyre feljebb kúszott a sörök ranglétráján, amelyben ma egy újabb fordulóponthoz ért. A szabványos, barna színű, kommerszitást tükröző üveg után átváltottak egy, hogy az ők szavaikkal éljek "vonzó és elegáns, zöld üveg"-re. A csillogó papírból készült címke már nem újdonság, ezzel találkozhattunk korábban is.

Valószínűleg ez az a pont, ahol a Sporoni meg fog állapodni, az alsó-középkategóriás sörök világa, de ez nem is baj, hiszen ez mondhatni mindenki számára megfizethető, éppen e miatt igen nagy rá a kereslet.

Nézzük hát a reklámot, a Soproni időutazását követhetjük nyomon benne, a kezdetektől, napjainkig. Mikor először, félszemmel láttam a reklámot, megmondom őszintén, hogy azt hittem, régi videófelvételekről van szó, de hamar kiderült, hogy nem, hanem a jól ismert újságból kivágós egymásrapakolgatós történet. Ez nagy divat, rengeteg pólón is látok ilyet, és szerintem nagyon jó dolog is, látványos, és jelen esetben még a múltból is ideröpít néhány képet.

Nagyon jól megalkotott, felépített, ötletes, és nem utolsó sorban magyar reklám, remek zenei aláfestéssel, amely remekül illik a képi világ mondanivalójához.

Az egyetlen dolog, ami nekem kicsit zavaros benne, az a szöveg azon része, hogy:
"Több mint 100 éves sörfőző tapasztalatának köszönhetően a Soproni mindig kiváló minőségű sört töltött a poharunkba."
Nyílvánvalóan "Több mint 100 évvel ezelőtt", amikor a Soproni még csak éppen elindúlt, nem volt tapasztalatuk a sörfőzésben. Talán ezt a mondatot inkább úgy kellett volna megfogalmazni, hogy: "Több mint 100 éves sörfőző tapasztalatának köszönhetően a Soproni mindig kiváló minőségű sört tölt a poharunkba.".

Ez elsőre szőrszálhasogatásnak tűnhet, de ha belegondolunk, így nagyobb értelmet nyer a mondat. De ez csak egy apróság, ami eltörpül az újabb remekbeszabott magyar reklám mellett, kérünk még sok-sok ilyet!



Szöveg:

Több mint 100 éves sörfőző tapasztalatának köszönhetően a Soproni mindig kiváló minőségű sört töltött a poharunkba. Így gondoskodik róla, hogy a megszokott baráti sörözések mindannyiunk számára felejthetetlenek maradjanak.

A Soproni most megújult külsővel, vonzó, és elegáns zöld üvegben jut el minden sörbaráthoz.

Soproni, ahogy mi szeretjük.

2 komment

Címkék: soproni

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamzabalo.blog.hu/api/trackback/id/tr44399141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ukrtommy 2008.05.27. 23:42:40

Bocs! De a így van és az így kellett volna rész tök ugyanaz, ha jól látom a friss vsapolt barba cseh, a Kőbányai és az Adambrau után.
Ez elsőre szőrszálhasogatásnak tűnhet, de ha belegondolunk, így egyforma a két mondat.

Ang3l 2008.05.28. 00:32:22

nemsokat segítettetek a reklámíróknak!:D télleg ugyanaz a két mondat!!