Címkék

airwaves (1) american express (1) best magazin (1) blaupunkt (1) budapest bank (3) cappy (2) cib bank (2) coca cola (3) cws (1) dacia (1) eon (1) fiat (1) ford (1) gastroyal (1) google (1) heineken (1) honda (1) index (1) k&h bank (1) kika (1) kinder (2) knorr (1) kozel (1) közhasznú (1) mcdonalds (1) medve (1) mercedes (1) michelin (1) microsoft (2) miele (1) milka (1) mio (1) mkb bank (1) netpincér (1) ofotért (2) orbit (1) otp bank (1) pannon (4) pepsi (1) peugeot (1) pick (1) raid (1) renault (2) rexona (1) rtl klub (1) skoda (1) soproni (1) t com (1) t online (2) vilmos (1) vodafone (3) volkswagen (1) volvo (1)

Michelin - Egy gumival a föld körül

2008.03.30. 13:32 reklamzabalo

Végre egy Michelin reklám, amiben nem egy csecsemő van a középpontban. Nagyon jó dolog, hogy nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy megvédjék a gyerekeket, de már kicsit kezdett unalmas lenni.

Persze kétség kívül jó reklám nekik az iskolák melletti "Vigyázz! Gyerekek!" tábla, hiszen teljesen ingyen van, ők csak azt az áldozatot hozták, hogy elkészítették, a célközönség abszolult jelen van, gyereküket a kocsiban váró szülők, és a táblák színét is eléggé hivalkodóra, fényvisszaverőre csinálták, de ennek az oka valószínűleg tényleg csak a gyerekek védelme, és a reklámérték növelése eszükbe sem jutott.
De most inkább kanyarodjunk vissza a legújabb TV reklámjukhoz.

A Michelin véleményem szerint eléggé jó helyzetben áll a gumipiacon, az autógumi szóra ez az egyik cég, amelyik biztosan eszünkbe jut. Husszútávú tapasztalat, jó minőségű abroncsok, és nem utolsó sorban a Forma1. Ezek mind nagyon jó reklámot biztosítanak számukra, ügyesen csinálják.

Ez már az a helyzet, amikor az új termékeiket nem is kell reklámozniuk, a legtöbben úgysem tesznek különbséget két gumi között, maximum csak téli, meg nyári. Viszont a brandet megpróbálják minélinkább az emberek fejébe vésni, erre pedig a legjobb módszer, ha ilyen kis hangulatos reklámfilmeket forgatnak, amikből abszolult semmi nem derül ki, csak annyi, hogy Michelin.

Ahogy leírtam, maga a reklám tetszik, hangulatos, látványos, és a célját is eléri. Azon most nem akadnék fenn, hogy a kerék hogyhogy nem megy neki semminek, meg hogyan megy át az óceánon, nyílvánvalóan ez csak a szemléltetés egyik eszköze.

Az egyetlen, akire már ráférne egy kicsit nagyobb vizuális fejlesztés, hogy megfeleljen a 21. század elvárásainak, az Bibendum, a Michelin hivatalos figurája, aki 1898 óta szinte teljesen ugyanígy néz ki (Azért nem, de majdnem.). A mai technika már többre lenne képes.



Szöveg:

Egy Michelin abronccsal akár a földet is megkerülheti, hiszen a Michelin olyan abroncsokat gyárt, amelyek kiváló teljesítményt nyújtanak az első kilométertől az utolsóig.

Michelin, a haladás szolgálatában.

Szólj hozzá!

Címkék: michelin

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamzabalo.blog.hu/api/trackback/id/tr53403134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.