Címkék

airwaves (1) american express (1) best magazin (1) blaupunkt (1) budapest bank (3) cappy (2) cib bank (2) coca cola (3) cws (1) dacia (1) eon (1) fiat (1) ford (1) gastroyal (1) google (1) heineken (1) honda (1) index (1) k&h bank (1) kika (1) kinder (2) knorr (1) kozel (1) közhasznú (1) mcdonalds (1) medve (1) mercedes (1) michelin (1) microsoft (2) miele (1) milka (1) mio (1) mkb bank (1) netpincér (1) ofotért (2) orbit (1) otp bank (1) pannon (4) pepsi (1) peugeot (1) pick (1) raid (1) renault (2) rexona (1) rtl klub (1) skoda (1) soproni (1) t com (1) t online (2) vilmos (1) vodafone (3) volkswagen (1) volvo (1)

Budapest Bank - Köszönjük Emese

2008.03.18. 13:49 reklamzabalo

Az országban tombol az Emese őrület. Ő a Budapest Bank új reklámjainak főszereplője, a bank új, és igen kreatív alkalmazottját személyesíti meg.

Van Emese baba, Emese Fan Club, sőt, még saját honlappal is rendelkezik, egy igazi sztárt csináltak belőle. Bár itt hozzá kell tenni, hogy nem a nulláról indult a hölgy, Stefanovics Angéla már évek óta közismert színésznő, ő játszotta például az Úristen@Menny.hu-ban a prostituáltat, vagy a Noé Bárkájában a főszereplő kishölgyet, Stock Katit, de még sorolhatnánk. Valamint a Budapesti Kamaraszínházban is rendszeresen feltűnik. Akit érdekel, itt akár az iWiW adatlapja is megtekinthető.


 
Emese civilben (további képek)

Miután megismertük a hölgyet, nézzük meg az első videóját, ekkor éppen az állásinterjúra érkezik.



Szöveg:

Jó napot kívánok, Emese vagyok. Az állásinterjúra érkeztem. Szeretném megkapni ezt az állást. Nagyon tetszik a Budapest Bank stílusa, és úgy érzem, hogy ebben a bankban ki tudna teljesülni kreatív valóm. Öt éve dolgozom egy másik banknál, ahol egyszerűen nem hagynak kibontakozni, de biztos vagyok benne, hogy itt nagy eredményeket fogok elérni. Számítok az állásra, köszönöm.




Majd jöjjön maga az interjú, Zoltánnal.



Szöveg:

-Jó napot kívánok, Emese vagyok, az állásinterjúra jöttem.
-Üdvözlöm, Zoltán. Igyunk egy kávét, jó?
-És Emese, van már banki tapasztalata?
-Igen öt éve dolgozom bankban, de továbblépnék. Rengeteg ötletem van.
-Például?
-Mm, számítottam erre a kérdésre. Arra gondoltam, hogy így fogadhatnánk az ügyfeleket, hogy érezzék, ők az ünnepeltek. Hmm?

Köszönjük Emese. De ügyfeleinknek az a lényeg, hogy a Budapest Bank fiókjaiba már az interneten is tudnak időpontot foglalni.

Budapest Bank, térjünk a lényegre.


Ami Emese bevallása szerint igen jól sikerült.





Szöveg:

Azt hiszem, nagyon jól sikerült az interjúm. Zoltán, aki a főnököm lesz, ő nagyon szimpatikus volt nekem, és azthiszem, hogy nagyon egy hullámhosszon mozgunk, és az ötletem, amit előadtam neki azthiszem, hogy megnyerte a tetszését. Örülök, hogy itt dolgozhatom majd.
Jajj, közbe a lift.
És, hát, mindenesetre holnap vissza fogok jönni, akkor történik meg gondolom az eredményhirdetés, és munkába is állhatok. Van egy kreatív projectekről szóló kis könyvem, amit majd be fogok hozni, számtalan ötlet van benne. Úgyhogy, hát nagyon köszönöm, és örülök, hogy itt dolgozhatom majd.


És Emese a másnapi eredményhirdetés után is bizakodik.



Szöveg:

Most jövök Zoltántól. Még nem kaptam egyértelmű választ, de minden bizonnyal meg fogom kapni az állást. Egy zseniális ötlettel bebiztosítottam magamat. Ezzel szeretnék kiszolgálni itt a bankba, ezzel meggyorsítva az ügydolgok menetét. És hát így... így szeretnék hozzájárulni a bank siekresebb működéséhez. Köszönöm.


És tényleg, Emesét felvették, máris ontja magából a jobbnál jobb ötleteket, például miért nem építenek egy kemencét a bankfiók közepére?



Szöveg:

-Zoltán, Zoltán! Gondolkoztam azon az adósságrendező hitelen. Ezzel ugye ki lehet váltani a régi hiteleket, egy kedvezőre. Építhetnénk egy kemencét, itt a bankfiók közepén, ahova mindenki bedobhatná a régi csekkjeit. Plusz, süthetnénk kenyereket, amit aztán odaadhatnánk ajándékba. Hmm?

-Emese, jöjjön velem!

Köszönjük Emese, de ügyfeleinknek az a lényeg, hogy az adósságrendezésen felül készpénzt is kapjanak, melyet szabadon felhasználhatnak.

Adósságrendező hitel a Budapest Banktól. THM: 7,05%.
Hívja a 455-55-55-öt!




De biztos nagy kereslet lenne az USB-re szerelhető pénztárcára is, amit Emese otthon már ki is fejlesztett.



Szöveg:

Kedves Zoltán!
"Nem tudok hozzáférni a pénzemhez!" hallottam egy nénitől ma a boltban.
De ez mostantól elképzelhetetlen lesz. Új ötletem segítségével, még gyorsabbá és hatékonyabbá lehet tenni az internetes bankolást. USB-re szerelhető pénztárca. Hmm?

A megújult Budapest Internetbank jobbat tud. Színes grafikonokat használ az átláthatóbb pénzügyekért.

Budapest Bank, térjünk a lényegre.


Nagy ötlet a klikkelőgyűszű is.



Szöveg:

Zoltán! Be kell vallanom, hogy nézegettem. A Budapest Bank honlapját. És számtalan új ötlet jutott az eszembe. Na? Klikkelőgyűszű. Hideg időben melegen tartja az ujjat.

A megújult Budapest Internetbank jobbat tud. Sorban állás nélküli csekkbefizetés. Csupán pár kattintással.

Budapest Bank, térjünk a lényegre.


De kaphatna minden vállalkozó egy papagájt a hitele mellé.



Szöveg:

-Zoltán, Zoltán!
-Emese, mit művel?
-Minden vállalkozó, aki a bankba jön hitelbírálatra, kapjon egy papagájt, amit hazavisz, megtanít a szükséges adatokra, és hogyha legközelebb hitelért folyamodik, beküldi a papagájt, és így a vállalkozó időt spórolhat meg. Hmm?

Köszönjük Emese. De a Budapest Bank Dupla Hitel Expressz révén a kisvállalkozások egyetlen hitelbírálattal egyszerre több típusú hitelhez is hozzájuthatnak.

Budapest Bank, térjünk a lényegre.

-És hogy hívják?
-Sanyika, de lány.




És ha már ittvagyunk, Emese nagy alakítása az Úristen@Menny.hu-ból sem maradhat ki.



És akkor nézzük kicsit a reklámot, jó-e valójában?

Emesét, és a hülyeségeit mindenki ismeri az országban, ahogy már írtam igazi rajongói köre is alakult.
De tudja valaki, hogy valójában mit is reklámoz?

Volt nemrégiben erről egy teszt egy blogban, az eredményekből jól kitűnt, hogy NEM!

A teszt elkészítője elfelejtette betenni a válaszlehetőségek közé a helyeset, de ez hónapokig senkinek nem tűnt fel.
Ez azért mindent elárul.

Kérdés, hogy ennek így van-e értelme? Vicces, bugyuta a reklám, mint kisfilm felfogható egy egész jó paródiának, de a reklámértéke egyenlő a nullával.

Ettől függetlenül kíváncsian várjuk, meddig tart még a sorozat, sok sikert, és köszönjük Emese!

35 komment

Címkék: budapest bank

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamzabalo.blog.hu/api/trackback/id/tr4386104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoltáááán!Zoltáááááán! · http://lelekesemese.hu 2008.04.16. 18:43:35

Hülyeség! Jó a reklám és kész. Aki ebbe a bankba akart menni az reklám nélkülis megtette már. Beszélnek róla és ez a lényeg. Meg tényleg jópofa. Nem túl komoly, nem túl erős, de vicces. Főleg a papagájos...Ennyi.

bond 2008.05.13. 10:48:46

Tényleg jó a reklám. És hogy mit reklámoz? Budapest Bank - a részlet nem fontos. Akinek szüksége van banki segítségre, erre biztosan bemegy.A "Müszi"-ről sem tudta senki sokáig mit reklámoz. Beszélnek róla - és nem idegesít senkit. A "stipistopi" annál inkább. További sok sikert Emese!

jhlkjh 2008.06.11. 08:31:32

jobb is, hogy az emberek nem mennek bele a részletekbe. mert ha belegondolnának, hogy milyen bank az olyan, ahol az ilyen emeséket fel is veszik, akkor azt a bankot messzire elkerülnék! ;-)))))

Mese Nemese 2008.06.11. 12:07:54

Nem a BB reklámokkal van a gond, hanem az igen magas díjakkal (esetenként forgalom + fix díj). Miután a könyvelőmmel kiszámoltattam mennyit fizetnénk két itt meg nem nevezett másik nagybanknál ugyanazért, amit a BB végzett nekünk, gyorsan döntöttünk a bankváltás mellett. Azóta jobban érezzük magunkat ...és röhögünk Emesén ...

Scaevola 2008.09.19. 14:37:36

Metált bírod?
:)
Halálos :))

silentdiszno 2009.07.20. 11:34:55

BB reklámok.
Itt inkább humorosan próbálták megközelíteni az embereket.
Most meg a felelősségteljes bank arculatot vették fel. Ami mondjuk jó is, mert már elegem volt a "vegyél fel minél több hitelt, és akkor nagyon jól jársz" reklámokból.

Fiiish 2009.07.20. 12:10:37

Szerintem is jobb ezek mint a régiek, mondjuk mostmár szinte az összes banknak ilyen vicces rekláma van. De még mindig nagyon meg kell gondolni honnan veszel fel hitelt meg ilyeneket... BB szerintem megbízható

galkriszti24 2009.07.20. 12:32:41

Régebben aranyos volt, de túlságosan elhúzták. Amúgy meg mindegy, hogy egy banknak milyen a reklámja, mert úgyis a szolgáltatások alapján fogják eldönteni az emberek, hogy hova mennek. És ezek a reklámok nem a legmegfelelőbbek a lehetőségek ismertetésére.

kekszmex 2009.07.29. 11:15:53

Azért sokat számít a reklám is. Ha valaminek jó a reklámja, akkor benne marad a köztudatban és jobban/többször utánanéz az ember.

moulin 2009.07.29. 11:26:37

@galkriszti24: Igen, az tény, hogy semmi kézzelfogható, érdemleges nem derül ki egyik reklámból sem, és ráadásul egyes Emesés reklámok valahogy nem is kapcsolódnak a reklám üzenetéhez.
Egyetértek azzal amit kekszmex írt, hogy benne marad az emberek köztudatában, és valószinüleg ezis volt a céljuk. Úgy tűnik már "jegelték" Emesét, mert már más reklámjaik vannak, pl.: a most magazin reklámja.

SummerTimer 2009.07.29. 11:35:12

Én szerettem az Emesés reklámokat, bár az igaz, hogy tényleg nem igazán volt sokatmondó, de egy reklámnak nem is az a lényege, hanem az, hogy felhívja az emberek figyelmét az adott termékre, dologra, bankra stb... én azért szívesen látnám Emesét a most magazin reklámjában is!

kekszmex 2009.07.29. 15:00:23

Ebben már nem lenne az igazi. Vicces kis tudtatlan lány volt. Nem lenne jó ötlet, ha most tanácsokat osztogatna.

stuncenpudli 2010.10.15. 09:37:18

Ez csak Reklám, szerintem abszolute mind1 kit raknak bele vagy ki magyaráz egy reklám esetében az a jó minél szélsőségesebb az adott egyén, de lehetőleg még a nem megbotránkoztató kategórián belül... Ez ideális választás volt, provokatív, kicsit idegesítő, lehet szeretni és utálni is, inkább mint omlósz nem??
Egyébként idővel majd felnő ő is és keresnek a helyére újat, pl miért van az hogy a Zoliról nincs blog bejegyzés??? :D

zoldbeka55 2010.10.15. 15:48:16

Én bírom Emesét, eredeti és fel van építve a karaktere, a végén még igazgatói pozícióig viszi, amilyen nyomulós :D
Az sem utolsó,hogy így már nem kell celebeket megfizetniük a reklámhoz, csináltak maguknak egy sajátot :P

notnever 2010.10.18. 13:46:01

Én a többi filmjét is határozottan kedvelem engem megfog valami a kisugárzásában. A pesti mesében is felejthetetlent alkotott amúgy:) Kicsit fáj, hogy így eladták ezt a cuki kis hangot :D

Panchoo 2010.10.18. 15:48:29

XDD Szeretjük Emesét, aranyos csaj, kis buzgómócsing XD
Várom a folytatásokat!!!!!

Alices 2010.10.22. 11:22:32

Nem sok olyan reklám van, amiben egy cég évekig fenntart egy koncepciót vagy egy személyt:D De úgy látszik nekik bejött és az emberek is szeretik:D Szállóigévé váltak a mondatai. Én is kb naponta hallom az emesés poénokat.

Alices 2010.10.22. 11:25:02

Elég ritka, hogy egy reklámban évekig megtart egy koncepciót vagy egy személyt. De úgy látszik nekik bejött és általában szeretik is az emberek. Nap mint nap találkozok én is Emesés poénokkal:D

evanagy 2010.10.22. 13:29:40

Nagyol jól eltalálta a Budapest Bank a karaktert mert egyszerűen szerethető! Flúgos de pont azon a határon ahol még szerethető. Én még nem találkoztam olyan emberrel aki utálta volna és ez bizony ritka. A kreatív média csapat ha egyszer ajánlatot kap biztos aratni fog :) Bár azért a színésznő érdemei igazán vitathatatlanok!
Azért arra kíváncsi vagyok mennyi bőrt tudnak még lehúzni a karakterről.

Renikeee 2010.10.27. 09:58:35

Igazából amennyit Emese a B. Bankhoz rohangál hitelekért....szerintem már jól el lehet adósodva:)
Ő egy szerethető karakter! Vannak olyan reklámok, amiktől agybajt kapok (pl.: Szappanopera 800 ezredik része, és utána: Na most elkergettük a pasikat, akkor beszélhetünk a h.gombáról...) Hát ez a reklám valami förtelmes..., ilyen reklámok vetítése esetén ne is csodálkozzon egyik reklám cég sem azon, ha meggyűlölik az emberek a reklámokat. Ki az, aki ezt viccesnek találta. Emese egy jó karakter, és viccesek a reklámjaik szerintem. De nem hiszem, hogy sokat nyomna a latba abban a kérdésben, hogy ki válassza a B. Bank szolgáltatásait, és ki "bankol" más hitelintézetnél.
De végül is: "Szeretünk Emese!"

mámorka 2010.10.27. 10:50:11

Hát én nem szeretném megszeretgetni, de Zoltánnal összehozhatna nekem egy találkozót. :)
Sajnos befürödtem én is a frankhitelemmel - mint sok társam (bárki bármit mond, én mikor kötöttem a szerződést nem számítottam erre az árfolyamváltozásra) és most nyögöm még a törlesztőrészletet. Nem tudná valaki egy pár szóban összefoglalni az egyenlítő-hitel lényegét? Ez is egyfajta adósságrendező hitel?

bazsarózsa 2010.10.27. 13:24:03

@Trackid:
Elvileg valami különleges adósság rendező hitel, nem tudom a reklámból nem nagyon esett le, mi akar lenni a "zoltán feje ".
Meg kell kérdezni egy tanácsadó tanácsadót :P

Barnamedve84 2010.10.27. 14:39:37

@Trackid: Szerintem nemcsak adósságrendezésre jó, hanem felvehető simán is, legalábbis valahol mintha ezt olvastam volna róla, hogy fel akarják venni. Mondjuk nekem már nincs sok hátra a meglévő hitelemből, ezt már aligha érné meg kiváltani bármivel, megfizettem a tanulópénzt én is az árfolyamingadozásokkal egy másik banknál... De azért Emese aranyos :)

csesztella 2010.10.29. 10:41:01

Az új BB reklámot én se értettem teljesen, hogy mit akar az egyenlítő hitellel, de vmi olyasmi,h megtakarításodat összevonják a félretett pénzeddel, így magasabb kamatot kapsz rá, mint általában, így visszaforgatva ezt a pénzt rövidülhet a törlesztési futamidő (ha jól értettem). De van a bank oldalán egy hitelkalkulátor, amivel tök jól ki lehet számolni, h melyik hitelnél milyen konstrukció éri meg. Mondjuk én most csak forint alapúban gondolkodom, de azt hiszem az egyenlítő hitelt csak forint alapon lehet felvenni.
Emese 4ever!!!

zoldbeka55 2010.10.29. 12:23:44

Jaja valami ilyen lehet, ha jól tudom akkor a bentlévő kamat meg a hitelkamat valahogy kvázi kioltják egymást és akkor nem kell annyit fizetni. Nem tűnik rossz ötletnek, mondjuk azt nem tudom, hogy milyen kamatokkal számolják el ezeket, mert csak úgy látom, hogy valamit számolnak így meg úgy és akkor kijön valami jó dolog, de a számok is érdekesek lennének. Mondjuk másfelől meg nem olyan lényeges, hiszen az autó is megy, és senkit nem érdekel, hogy miért megy csak menjen... :)

kavedaralo 2010.10.29. 14:22:51

@zoldbeka55:
Szerintem meg ugyan annyit kell fizetni, mert csak a futam idő csökken szinte.
nem a futam törlesztési összeg ;)
Szerintem azoknak éri meg akik tudják, hogy lesz / van elég pénzük ezt az egész tortúrát lezárniuk ami a hitelek körül általánosságban (sajnos) van.
Illetve akik gyorsan túlakarnak esni a lakás vállalási és egyéb hiteleken.
Persze a kalkulátort nem igazán nézegettem még de elmondások alapján erre tudok következtetni.
Feltehetően majd én is a jövőben igénylek hitelt (hacsak nem szakad rám a bank ne adj isten :D)
Sok sikert és üdv!

MártonFull 2010.11.03. 10:32:52

Nem úgy megy ez a hitel hogy csak a Zoltán feje után kell fizetni??? :P
Tehát ha magasabb vagy mint a Zoltán akkor meg ők fizetnek neked, csak vigyázzatok mert a Zoli az valami Űber brutál magas :)

Na jó viccet félre azt az említett hitelkalkulátort igazán belinkelhetnétek vagy elküldhetnétek kíváncsi lennék a tényleges számokra is!

Kavedaráló: Most egyébként is abszolute megéri várni mert most fogattatják el azt a csomagot amiben a hitelezők érdekei védelme érdekében hoztak bizonyos szabályozásokat.
Pl 0 előtörlesztési plusz költség bizonyos esetekben, illetve az előtörlesztési költség maximalizálása, persze tudom ez elég kétesen hangzik konkrét számok nélkül, de mindenképp jól hangzik és örömteli hogy gondolnak a nagy bajban lévő hitelezőkre is, illetve meggátolják az élből visszafizethetetlen Hitelek felvételét.

mámorka 2010.11.03. 13:39:18

@MártonFull:
www.budapestbank.hu/szolgaltatas/lakossag/hitel-egyenlito-kalkulator.php?hiteltipus=2

Itt van az egyenlítő hitel kalkulátor.

Én annyit tennék azért hozzá, hogy meg is büntetném a bankokat amiért hagyták, az élből visszafizethetetlen hitelek felvételét, hisz kizártnak tartom, hogy ők akkor nem tudták, hogy a delikvens nem fogja tudni fizetni a hitelt. Alapból szigorítanám egy kicsit a hitelhez jutást, így legalább a bankoknak is, meg a felvevőknek is jó lenne.

csupi23 2010.11.03. 14:35:47

Az a helyzet, hogy a bank tudja, hogy olyan hitelhez jutsz, amelyet aztán nem tudsz majd visszafizetni, épp ezért van rajta fedezet, és elég komoly hasznot hoz minden egyes ilyen vissza-nem-fizetés...Ez az új hitel nem hiszem, hogy más lenne, maximum jobb a fedezet, hiszen folyamatosan náluk van a pénzünk...

Karacsin 2010.11.04. 11:12:20

Mennyire megbízható ez a budapest bankos hitelkalkulátor? Azért az ember mégse ugrik bele csak úgy mindenféle hitel-felvételi kérdésbe. Főleg, ha olyan szörnyű helyzetben van, mint mi, akinek a családja külsős hibája miatt komolyan törleszt hónapról hónapra.

almanach 2010.11.04. 13:38:04

Hát nem vagyok benne biztos, hogy 100%-ban megbízhatsz benne, egy alapot ad, hogy kb hogy nézne ki a konstrukciód, de a valós adatokkal majd csak akkor találkozol, amikor a bankban megkérdezed ezt egész konkrétan. Viszont annyit azért megér, hogy utánanézzen az ember (bár, lehet, hogy többet nem)

Helga_ 2010.11.04. 16:02:27

Én más véleményen vagyok kicsit. Én eddig csak jókat hallottam róla. Plusz megjelentek már elismerő szakmai cikkek is a hitelről, szóval akkora átverés már nem lehet. Hitelkalkulátor arra van, h a főbb információkat megtudd a hitel konstrukciójáról, a többi részletet meg már elmondják a bankban.

r.winters 2010.11.17. 21:46:34

De kicsoda a Zoltánt alakító színész? Sehol sem találom, hogyan hívják.

blogollol · http://hasznoslinkek.blogspot.com/ 2011.08.23. 11:16:22

@moulin: Minden reklámból kiderül, mert mindegyik utolsó vagy azelőtti mondata az, hogy mi a lényeg. Pl Internetes bankolás.
Ki tudja, mi történik, ha beírjátok a böngésző címsorába, hogy lelkesemese.hu ?
(Régebben volt ilyen oldal)

blogollol · http://hasznoslinkek.blogspot.com/ 2011.08.23. 11:17:41

Na, manapság már nemigen dícsérgetik az emberek a hiteleket.
süti beállítások módosítása