Óda az új Fordhoz, az aktuális alkatrészeken előadva. Már a főcímből is látszik, érdekes reklámnak nézünk elébe. Első pillantásra talán fel sem tűnik semmi, hiszen egy elegánsan felöltöztetett szimfónikus zenekar hangszereiket kezükben tartva készülnek a kezdéshez egy hangversenyteremben. Az első közeli képnél viszont már biztosan feltűnik mindenkinek a furcsaság, a hangszerkülönlegességek. Egy úr például egy kuplung-gitáron játszik, a nagybőgős hölgy bőgőjének alapanyaga pedig jól láthatóan egy küszöb. Megszólal egy fúvós hangszer is, a kipufogórendszerből, egy hölgy pedig az ajtóüveg helyére kifeszített húrokat pengeti, hárfaként. Egy úr hátsó felfüggesztés hegedűjén, egy ablaktörlő vonóval húzza a nótát, de az egyik csúcspontnál gongként megszólal a motorháztető is, majd a zenekar egyik tagja óriási beleéléssel beveri a hátsó szélvédőt.
Viccet félretéve, a reklámban elhangzó hangokat valóban az autóalkatrész-hangszereken szólaltatják meg, melyeikből összesen 31 darabot készítettek, és szereplők is egy valós szimfónikus zenekart alkotnak.
Maga a reklám igen jól sikerült, ötletes, megnyugtató zenei aláfestés, a képi világ pedig elég idióta ahhoz, hogy aki egyszer rápillant, ne tudja levenni a szemét a képernyőről a reklám végéig.
Ez várható is volt, hiszen a reklámfilm megalkotására Craig Richey -t, a neves filmrendező-zeneszerzőt kérték fel, aki bátran elmodhatjuk, kitett magáért.

