Címkék

airwaves (1) american express (1) best magazin (1) blaupunkt (1) budapest bank (3) cappy (2) cib bank (2) coca cola (3) cws (1) dacia (1) eon (1) fiat (1) ford (1) gastroyal (1) google (1) heineken (1) honda (1) index (1) k&h bank (1) kika (1) kinder (2) knorr (1) kozel (1) közhasznú (1) mcdonalds (1) medve (1) mercedes (1) michelin (1) microsoft (2) miele (1) milka (1) mio (1) mkb bank (1) netpincér (1) ofotért (2) orbit (1) otp bank (1) pannon (4) pepsi (1) peugeot (1) pick (1) raid (1) renault (2) rexona (1) rtl klub (1) skoda (1) soproni (1) t com (1) t online (2) vilmos (1) vodafone (3) volkswagen (1) volvo (1)

Vodafone - Én szeretlek jobban!

2008.03.11. 18:21 reklamzabalo



Kinek ne lenne ismerős az "Én szeretlek jobban!" játék, a Vodafone egyik új reklámjában is ezzel idegesíti egy hölgy a körülötte lévőket.

Azthiszem a mobilszolgáltatók igencsak belehúztak, ami a reklámokat illeti, ugyanis most sem tudok sokat elmondani: egy újabb remek reklám!

Pont arról szól, amit reklámozni akar, valószínűleg eljut a célközönségének nagy részéhez, ezzel el is érték a kívánt hatást.

Nagyon jó nézni az ideges fejeket, akiknek már elegük van az egészből, szerintem sokunk járt már így, például amikor egy buszon volt rákényszerítve egy hasonlóan színvonalas beszélgetés végighallgatására.

Mindig herótot kapok az apróbetűktől, viszont a Vodafone egy hasonló akciójával kapcsolatban még személyes tapasztalatom is van. Megfogadtam ugyan, hogy a reklámozott terméket vagy szolgáltatást sosem kritizálom, de egy jó tanács, aki ilyesfajta előfizetést szeretne kötni:
Az egymás közötti 0Ft -os percdíj 1 évig érvényes, a hűségnyilatkozatot viszont 2 évre kell aláírni!

Ennyi elég is az Off-ból, a reklám szerintem jó, mind az ötlet, mind pedig a kivitelezés.

Szöveg:

Én szeretlek jobban!
Nem, mert még annál is jobban szeretlek!
Mmmm jó, de én még jobban!
Akkor én kétszer annyira szeretlek!
Nem, nem, mert én annál is jobban!
Nem, sokkal sokkal sokkal jobban szeretlek!
Tízszer annyira!

Gyertek együtt a Vodafone-hoz, és beszéljetek egymással 0Ft-os percdíjért és két Nokia 3500-ást kaptok hozzá egy áráért.

Ez a te pillanatod. Vodafone.

1 komment

Címkék: vodafone

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamzabalo.blog.hu/api/trackback/id/tr7376570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

daire 2008.03.11. 22:48:36

tényleg jó reklám... a párját nem is említetted (te tedd le előb...) mind a kettő jó!
süti beállítások módosítása