
Van pár fenntartásom a reklámmal kapcsolatban, nézzük is sorban.
Az asztalon hagyott dobozt veszi fel ugye az anyuka, ebbe van belerajzolva a nyíl, amely megmutatja a helyes utat. Kérdés az, hogy miértnem a bozótba megy be, hiszen kicsi annak az esélye, hogy míg felveszi, nem fordít rajta semmit. Ez kötekedésnek tűnhet, de szerintem választhattak volna más megoldást is.
És van annak valami jelentőssége, hogy az anyuka terhes? Véleményem szerint nincsen, érdekes szereposztás, nemnagyon tapasztaltam még ilyet, csak kismamákat megcélzó reklámokban. Lehet megkapta a szerepet, aztán esett teherbe, ki tudja... Igazából lényegtelen, nem is probléma, csak érdekes.
A kissrácot viszont kinézem körülbelül középsős ovisnak, mégis még az egyik legnehezebb, az "y" betűt is le tudta írni, az "anyának" szóban. Na, de korán érnek a mai gyerekek.
A reklám egyébként jól megvan csinálva, jó a képi világ, csak az alapötlet, és pár apróság nem tetszik. A háttérzene a megszokott, egyébként nagyon jó választás Richard Myhill - Let me baby című száma.
Szöveg:
Az új medve joghurtosban a joghurt könnyedségét és a gomolya frissességét egyszerre fedezheti fel.
Medve joghurtos. Üde és könnyű élvezet.
Próbálja ki krémes, kenhető változatban is!