Honda Accord - Dominóeffektus
2008.02.13. 17:16 reklamzabalo
Egyik barátom hívta fel erre a reklámra a figyelmemet. Bár magyar csatornán még nem láttam, valóban a Coca Cola - Happiness Factory és a Ford Focus reklámjához hasonló, és jól megcsinált reklám, ezért érdemes róla beszélni.
A hossza két perc, nekem kicsit sok, a végére már unalmas, mert ugye igazából izgalmas dolog nem történik benne, de ez nem olyan vészes hiba, csak lehet sokan nem győzik kivárni a végét, így meg sem tudják mit is reklámoz valójában.
Ahogy a Ford reklémjában is, itt is két autó a reklám szereplője, egyik darabjaira bontva, ennek darabjai alkotják a Rube Goldberg gép elemeit, a másik pedig a végén az összképet.
Ez az ide dőlök, odalibbenek, amoda esek, lecsöppenek, meglököm, átlibikókázok stílus engem leginkább egy Tom & Jerry részre emlékeztet, mondanom sem kell, ez volt a kedvenc részem:
De természetesen fiatalkorom egyik nagy favorit 386 -os játéka, a Tim is beugrik.
A reklám ügyesen meg van csinálva, ennek ellenére néhol vannak hihetetlen dolgok, amik fizikailag képtelenségnek tűnnek, ilyen például az, amikor a kerekek gurulnak a lejtőn felfelé, vagy amikor a kipufogódob gurul.
A folyamat során sokmindent nem tudunk meg a kocsiról, csak néhány dolgot, mint például az esőérzékelős ablaktörlő, vagy a sokhangszórós hifi rendszer.
Jó a reklám egyszer érdemes megnézni, csak kicsit rövidebbre, lényegretörőbbre is csinálhatták volna. Kíváncsi vagyok, el fog e érni hozzánk is.
1 komment
Címkék: honda
A bejegyzés trackback címe:
https://reklamzabalo.blog.hu/api/trackback/id/tr8337876
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
almanach 2010.11.04. 13:40:46
végülis nem rossz, sok mozzanat elég kamunak tűnik benne, de azon kívül, nem vészes :)