Címkék

airwaves (1) american express (1) best magazin (1) blaupunkt (1) budapest bank (3) cappy (2) cib bank (2) coca cola (3) cws (1) dacia (1) eon (1) fiat (1) ford (1) gastroyal (1) google (1) heineken (1) honda (1) index (1) k&h bank (1) kika (1) kinder (2) knorr (1) kozel (1) közhasznú (1) mcdonalds (1) medve (1) mercedes (1) michelin (1) microsoft (2) miele (1) milka (1) mio (1) mkb bank (1) netpincér (1) ofotért (2) orbit (1) otp bank (1) pannon (4) pepsi (1) peugeot (1) pick (1) raid (1) renault (2) rexona (1) rtl klub (1) skoda (1) soproni (1) t com (1) t online (2) vilmos (1) vodafone (3) volkswagen (1) volvo (1)

T-Online szuperhősök

2008.03.22. 11:11 reklamzabalo

A T-Com, a T-Online reklámokban mostanság a szuperhősökkel próbálkozik. Pizsamás férfiak, köpenyben, és mindegyikük más és más szuper képességekkel rendelkezik. Van aki repülni tud, van aki gyorsan fut, másnak szuper ereje van, de az, akinek Bluetooth jel van a hasán, minden egyes testrészét úgy tudja nyújtogatni, mint Michael Jordan a Space Jam-ben.
Kérdés az, hogy ilyen képességek mellett mi értelme van vonattal utazni?
Meg egyáltalán internetet vonattal reklámozni?
Az egy dolog, hogy az Elvira is elérhető, ha internetkapcsolattal rendelkezünk, de nem érzem úgy, hogy ez lenne a világháló legfontosabb funkciója. Nagymamám, aki néha jár vonattal, ezért nem fog internet előfizetést kötni, én használom ugyan erre is, de nem ezért van. Nem hiszem, hogy ennek a szolgáltatásnak ez a leghatékonyabb reklámozási módja.

Amit nem értek még az az, hogy miért jelenik meg minden egyes reklámban az alma? Az első szuperhősös reklámban Bluetoothman almát lopott, itt viszont már csomagolt magának az útra.

Nem érzem igazán jó reklámértékét a filmnek, és annyira viccesnek sem találom. T-Online, gratulálok!



Szöveg:

Azt is mondtam neki, hogy foglalja le a szállást az interneten. De nem, ő nem. Ismered milyen, pedig az interneten a menetrendet is megnézhette volna. Most nézd meg ezt a szerencsétlent!

T-Online, gratulálok!

Szélessáv, két hónapig, 0Ft havidíjjal, majd havi 2990Ft-tól. Ajándék szállással.

Hívd a 1412-t! T-Online.

36 komment

Címkék: t online

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamzabalo.blog.hu/api/trackback/id/tr33392029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.03.22. 16:45:25

nekem inkább az jutott eszembe, hogy az új szlogennel biztos, hogy az volt-e a kreaktívok célja, hogy egy jó, akár káromkodásul használt mondatot is adjanak azoknak a szájába, akik nincsenek éppen megelégedve a T-Online-nal...
Persze, a magam miatt, mert, mikor megjelentek ezek a reklámok, ép 4. hónapja gyűrtem őket, hogy intézzék már el a csoportos átutalási megbízásra való átállást, de nem nagyon sikerült, ezért minden számla kézhezvétele után megvolt, hogy mit mondjak, ami szalonképes is, de megfelelő hangsúllyal kifejező azt, hogy a XXI. században 4 hónap talán kicsit sok idő egy gombnyomással átállítható dolog megtételéhez...

elba 2008.03.22. 17:23:31

Teljesen rendben van a reklám. A fények, a CGI, a kamera, a rendezés, és maga az ötlet.
A szuperhősök nem járhatnak vonattal? Vagy mi?
Én is vonattal járok, és szuperhős vagyok.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2008.03.22. 17:59:32

És mennyire ciki a Clarck Ádám téri 0 km-követ egy reklám miatt áthelyeztetni a pesti Erzsébet térre? Budán drágább lett volna a fotózás? Ha már lokális jegyekkel operálunk, legalább a helyiekre legyünk tekintettel! Különben is mi az hogy egy széles sáv 0 km-es? Olyan széles??? Az döfi... Vagy olyan hosszú??? Az méginkább...
Egyébként is tehet akármit a T, Ő legdrágább a piacon - és ez szégyen!

BigMac 2008.03.22. 18:03:54

alma = bujtatott apple reklam ;)

AP! (törölt) 2008.03.22. 19:06:07

egyszer olvasnék egy blogot az országban, ami nem fikázásból él.
szánalmas.

Inimma 2008.03.22. 19:06:17

Ha már ott fut a vonat mellett, ugyan miért nem száll fel rá? Ehelyett integet, majd felkenődik egy reklámtáblára. Jaj!

aro 2008.03.22. 19:27:02

a 0 km kő a T-Mobile internetet hivatott reklámozni és nem vontatta el senki a Clarkról, az egy kiváló habszivacs másolat. És azért 0, mert annyiba kerül 3 hónapig a szolgáltatás

deadcabbit · http://deadcabbit.blogspot.com 2008.03.22. 19:35:55

@los a: Kreatívok? Ja, azok a szerencsétlenek, akiket a T kilóra megvesz és úgy táncolnak, ahogy Té fütyül?

Mellesleg megjegyzem, magazin hátoldalán láttam a szuperhősöket ruhástul egy pezsgőfürdőben lazítani: biztos szeretik egymást, ez jutott eszembe, meg hogy én nem szeretek ruhástul fürdeni és retusált magenta türülközővel szárogatni habtestem. Az Internetre, a szélessávra nem gondoltam.

maccar 2008.03.22. 19:39:36

Nekem kivételesen tetszett ez a reklám, különösen, amikor az a balfék lefejeli a reklámot, a kommentje utána tök jó.

Roger Falconi · http://napizene.blog.hu 2008.03.22. 19:48:13

Szerintem csak próbáltak valami eredetit kitalálni amit megjegyeznek az emberek (mint pl. emese vagy a szőke kapitányék), nyilván ezek nagyobb sikerek, de ez a reklám is elérte a célját - beszélünk róla, eszünkbe jut a T-Com

Recikláló Jakab 2008.03.22. 19:58:52

Egyszer szoknának már le a kommentezők arról, hogy széthordják a Napirajz beszólásait nicknévnek a saját kis tyúkszaros beszólásaikhoz. Siralmas.

. 2008.03.22. 20:02:09

- Vajon a szélessáv mitől olyan lágy és krémes?
- Nyuszómuszó, mert én jóárasítottam!
- A hűtőből? Köszönjük, Emese, gratulálok!

rivera · http://diegorivera.wordpress.com 2008.03.22. 20:18:41

Nekem sem tetszik ez a reklám, szerintem valahol UPC-s utánérzés akar lenni, csak amíg ott működött a humor meg a karakterek, itt erőltetett és semmitmondó.

Sloane (törölt) 2008.03.22. 20:19:48

Általában szarok a t-csoport reklámok, ahogy ez is. Pedig a biztonsági őrös, "menj haza internetezni" sorozat már reménykeltő volt. De ez a szuperhősös valami borzalom.

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2008.03.22. 20:39:00

Nekem az tetszett, hogy pont a sztrájkkal egy időben indult a vonatos szpot.

Mellesleg épp a hatalmas reklámbüdzsé miatt vannak a legdrágábbak közt a magentások (sok más egyéb ok mellett).

Talán kevesebb PR és valódi árengedmény kellene, nem ilyen pár hónapig beetetős, majd lehúzós akció.

Asakura Hao 2008.03.22. 21:06:08

Mekkora mázli, hogy nincs tévém.

kacsa! 2008.03.22. 21:49:34

Kamu az egész, a mozdony 'húzva' jött (a vonat elején volt) amikor a filmet forgatták, ergo visszajátszott felvétel van a végén (ld. hátsó áramszedő van fent, a tükrök kihajtva, és különbenis, Ferihegy megállóhelyen - ha hinnék a filmnek - helytelenben halad), szóval nekem nem tetszik :D

ElChe · http://bigblue.reblog.hu/ 2008.03.22. 22:39:11

Hát persze, hogy ismerjük és emlegetjük, hiszen meglehetősen gyakori vendég a képernyőkön. Szerintem nem érdemes összetéveszteni a hatásos reklámot azzal, amit éjjel-nappal nagyüzemben tolnak az arcunkba.:)
Az a nyulas is valami T-reklám volt, ugyanezzel a szlogennel. Nekem az azért bukott, mert nem értettem (most sem értem), miért konkurrense a karácsony a húsvétnak, utóbbi nálunk azért messze nem volt ilyen ajándékozós ünnep a családban. És szerintem ezzel nem voltunk egyedül.

maccar 2008.03.22. 22:59:13

régen nevettem már magyar reklámon, még ha csak kicsit is, ez arra alkalmas volt, ellenben az össszes többinek olyan a színvonala, mint a nagy magyar filmeknek, POCSÉK, PÉNZKIDOBÁS STB

szkeptikuss 2008.03.22. 23:13:25

Nem kellene már ez a bántás, hiszen a Zindex, ez a blog, és az én hozzászólásom is

"(Ez a cikk) T-Mobile szélessávú eszközök segítségével készült."

Szánalmas a szélessávú notepadom (is).

ColTuci 2008.03.22. 23:25:36

Nekem az első ilyen reklám nem tetszett, amikor a supermen szerü nyafog, hogy már nem kell senkinek, mert a neten mindent megtalálni, majd minden átvezetés nélkül kiböki a szlogent, hogy T-online gratulálok... Nem kell hozzá nyelvtan tanár diploma, hogy az emberben az alakuljon ki, hogy az internet megalkotója a t-online. Ez kicsit erős sztem.

Krumplifőd 2008.03.22. 23:33:10

Biztos egy szellemmi derítőgödör vagyok, de nekem tetszik ez a reklám.

DEGEC 2008.03.23. 00:41:02

oszt ez meg nem-e bújtatott reklám-e???????

mennyit fizetett a matáv-e?

mokkercukker · http://theoneandonly.freeblog.hu 2008.03.23. 00:58:39

igennekem jobbteccene ha a szuperhosok cigiznenek. kocsmaba ulnenek es ottmondana hogy téonláááj.

Pinokkió 2008.03.23. 01:12:43

Csatlakozom anyadnak_palankot véleményéhez, egy csomó blogon már csak fikázást lehet olvasni. Divat lett, hogy mindenki kritizál mindent. Persze, mindenki ért mindenhez és naná, hogy jobban tudja...

Beismerem, hogy fingom sincs a marketinghez, de nekem speciel tetszenek a T-reklámok. Eszembe sem jut olyan f@szságokon gondolkozni, hogy miért éppen vonat van benne. Az átlag fogyasztó szerintem így van vele. A reklám pedig nekik szól, nem pedig azoknak a zugbloggereknek, akik folyton kukacoskodnak meg a kákán is csomót keresnek. Felketi a figyelmet, oszt jónapot. Például itt is írnak róla. Ez a célja a reklámnak, nem?

Monorau Bukurea 2008.03.23. 01:16:11

Ez a reklám valószínűleg se nem csúcs, se nem gagyi, és egyéni izléstől függ, kinek jön be. Nekem tetszik, miközben a Szőke kapitány sosem jött be, a "Menjél haza internetezni" sorozatot pedig egyenesen fölháborítónak tartottam, bár ez utóbbi csak azért van, mert ebben az országban a portások sokkal többször ilyen kis genyák, mint ahányszor lennének a szó szoros értelmében vett "portaszolgálat".

xido 2008.03.23. 01:40:05

Részemről az első reklámon (Superman és Mr.Fantastic) nagyon jót szórakoztam és ámultam,hogy a magyarok is milyen jó F4 cgi-t tudnak csinálni..meg ahogy "Mr.Fantastic" leveri a sapkáját a csávónak..és
ahogy Csizmadia Gergő mondja ezt a gratulálok-ot a végén,az külön tetszett:)

kujon 2008.03.23. 02:54:55

A portásos reklámokon én is csak felhúztam magam.Nehogymá' egy senki portás mondja meg, hogy bemehetek-é-e az irodába, vagy se...jól néznénk már ki!

a nap húszpontos képe · http://haazeeblog.blogspot.com/ 2008.03.23. 06:11:40

kujon és a többi "portásozó" - manapság a nagy cégeknél nem portások vannak, hanem biztonsági szolgálat vagy minek híjják... nekik többek közt az is a dolguk, hogy munkaidőn túl csak a külön engedéllyel rendelkezőket engedjék be.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2008.03.23. 06:37:22

aro! Nagyon arOnyos vagy hogy azt feltételezted rólam hogy én azt feltételeztem róluk, hogy átcipelték a km-követ a városon... De ennyira hülye még én sem vagyok! :)))) Sőt még csak azt sem gondolom, hogy habszívacsból csinálták. Ecccerű fotosoppp az. Csak tudod továbbra sem értem miért oda kopizták be - és ha már már mégis, akkor miért nem írták alá hogy FT... Ha már egyszer kreatívkodunk, akkor legyünk is azok.

Na mindegy, ennyit nem ér ez az egész szir-szar reklám. /De legalább nem kellett miatta saját postot írnom :))))) /

kyanzes (törölt) 2008.03.23. 06:59:16

Valójában ez a blog is reklám.

Diff Amál 2008.03.23. 08:59:57

Szerintem azért mennek vonattal, mert az ember vonattal megy wellness-hétvégézni, ha már. Ahogy a sajtóhirdetésben ülnek szupergúnyában a jacuzziban.
Van valami nyugdíjas fílingje a dolognak. Lemennek a fiúk Hévízre pihizni, ennyi maradt nekik. Nekem ez tetszik.

Sofian 2008.03.23. 09:20:57

Szerintem a T-Online reklámjai eléggé eltérnek a T-Mobile reklámoktól! A T-Mobile reklámok legtöbbször jól el vannak találva...és nem a történet a jó bennük hanem mindíg jó zenét választanak hozzá...ebből arra következtetek hogy a T-Mobile-nak külön kreatívjai vannak akik még a T-empire-be való beolvasztás és Sugár Bandi kirúgása előttről maradtak.

POLLEN 2008.03.23. 09:21:47

De ráértek bazdmeg..

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2008.03.24. 13:08:16

no, most láttam megint
szerintem ez egy jó reklám

ha lennének magyar szuperhősök, pont ilyennek képzelném el őket

adamFZR 2008.04.14. 14:47:05

na, a zöldruhás szuperhős én vagyok speciell.. sztem jópofa kis reklám..
süti beállítások módosítása