Címkék

airwaves (1) american express (1) best magazin (1) blaupunkt (1) budapest bank (3) cappy (2) cib bank (2) coca cola (3) cws (1) dacia (1) eon (1) fiat (1) ford (1) gastroyal (1) google (1) heineken (1) honda (1) index (1) k&h bank (1) kika (1) kinder (2) knorr (1) kozel (1) közhasznú (1) mcdonalds (1) medve (1) mercedes (1) michelin (1) microsoft (2) miele (1) milka (1) mio (1) mkb bank (1) netpincér (1) ofotért (2) orbit (1) otp bank (1) pannon (4) pepsi (1) peugeot (1) pick (1) raid (1) renault (2) rexona (1) rtl klub (1) skoda (1) soproni (1) t com (1) t online (2) vilmos (1) vodafone (3) volkswagen (1) volvo (1)

Kika - Verjük szét a házat!

2008.03.26. 20:37 reklamzabalo

Emlékszem, még kisiskolás voltam, iskolaszünet, egyedül voltam otthon, amikor megláttam szüleim hálószobájában azt az óriási falat, ami szinte ordította, hogy :
"Gyere, focizz itt! Rugd nekem a labdát!"
Rohantam hát, kerestem egy labdát és bele is kezdtem. Oltári volt, egy igazi focimeccsen éreztem magam, beleizzadtam a játékba, "és egy remek passz, kapáslövés, bomba góóóóóóóól" kiabáltam. Sajnos itt rosszra fordult a történet, lassítva láttam magam előtt, amint a labda közelít az éjjeliszekrényen lévő lámpa felé, ugrottam én utána, hogy elkapom röptében, de már akkor ripityára tört mikor a labda hozzáért, én meg ekkor még a szoba másik felében voltam.
Mikor jóanyám hazaért, próbáltam én terkózni, hogy "a szobámban ültem, csörömpölést hallottam, átmentem, és le volt esve, nem tudom mi történt!?", de sajnos ő nem volt ennyire megértő, mint ez az anyuka, a Kika új, 35. születésnapi reklámjában.

Az emberek szeretnek alkotni, építeni. Ezeknél talán csak egy dolgot szeretnek jobban: ROMBOLNI, ez ősidők óta így van.

Nyílvánvalóan abszurd a reklám, de legalább nem próbálják elhitetni azt, hogy "Eredeti riport", minden egyes másodperce egy komédia, még mindig jókat derülök rajta, ha látom.

A két srácnak nincs nagy szerepe, de a mamát érdemes figyelni, rendkívül jó színészi teljesítmény. Minden mozdulata, sőt az arcának minden rezzenése abszolult a reklámba illik.

Volt már szerencsém reklámforgatásokhoz, láttam hányszor kell felvenni egy-egy jelenetet. Kíváncsi volnék, ehhez a reklámhoz hány vázára, lámpára, csillárra, és pohárkészletre volt szükség.



Szöveg:

Szenzációs születésnapi ajánlatok. Ez aztán Kika!

Fogadjunk, hogy most Magyarországon is mindenki helyet csinál új bútorainak, hiszen a Kika Európaszerte szenzációs ajánlatokkal ünnepli 35. születésnapját.

Szenzációs születésnapi ajánlatok. Ez aztán Kika!

1 komment

Címkék: kika

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamzabalo.blog.hu/api/trackback/id/tr71398152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

waterpony 2008.05.15. 22:03:20

valaki nem tudja mi a reklám alatti szám címe és előadója??
a FAnfan című filmben is megjelenik és nagyon szeretném megszerezni...
süti beállítások módosítása